BH?

Beställde denna "top" eller vad ska man kalla det? från H&M förra veckan. Var jättespänd på den och hade skyhöga förväntningar. Tänkte att den skulle bli super att ha i Turkiet. Hämtade ut mitt lilla paket i tisdags.. OCH JAG ÄR SÅ BESVIKEN :(
  Matrialet var inte alls som jag hade tänkt mig och värst av allt var att det mer var som en BH än en topp. Visst förstod man ju att den var kort, tänkte att det kunde bli snyggt till höga byxor/shorts/kjol och så kunde det glipa lite lagom sådär. Men den här slutar ju precis under bysten.. Vet inte när jag skulle få användning av den i höst? Men vad tråkigt det är när man förväntat sig något och så blir det något helt annat.

Hoppas ni andra som beställt den blir nöjda :) Annars skulle jag råda att inte göra det..
Men, men det finns annat snyggt ;)


Kommentarer
Postat av: linda

fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback