Torsdagkväll.

Nu blir Moa lycklig - två inlägg på samma dag ;)
  Det gick super att vara barnvakt, dom är som två små änglarna dom där två. Inte jobbiga alls, utan bara roliga. Theo var så söt när han sa (när vi satt framför scooby-doo, byggde med magneter, åt vindruvor & drack festis) Åhh det här är precis så mysigt som jag hoppades att det skulle bli. Vilken tur att jag inte hade dagis idag! CHARMTROLL!!

Sitter och skriver på en laptop just nu. Jag måste vara den enda person som inte äger en sådan? Och just därför tar jag alla tillfällen jag kan att göra det. Tycker det är mycket roligare! Men så är det väl alltid när det är någonting man inte har. Som man säger: Gräset är grönare på andra sidan!


En sånhär skulle inte sitta fel!! Rosa SÅKLART ;)
Nu är det dags för idol, popcorn & vindruvor. Laddad? JAJAMENSAN ;)

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Duktig tjej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback