Turkiet.

Jag har ju inte berättat nåt om Turkiet med Hanna i princip. Och inte visat några bilder..
Så jag tänkte att ikväll får det bli, nu när vi ställt om till vintertid.

Idag har jag haft en sån fruktansvärd tillbaka längtan. Stått ute i detta skitväder och tänkt att för mindre än två veckor sedan låg jag på stranden under en stekande sol. Det känns rätt konstigt för det känns så himla långt bort just nu. Det känns faktiskt som vi har varit hemma en evighet. Och tomt är det med.. Hanna&jag som bodde så tätt inpå varandra och nu är vi inte ens i samma stad..
   Men vilket liv man lever där nere?! Slapp med sol&bad vid havet, hem & duscha - mysa i handdukarna, dricka nåt gott och äta lite chips. Göra sig i ordning i lugn & ro, gå ut och äta på resturang varenda dag, ta några drinkar & dansa en massa. Det finns liksom inga problem där.. Det finns ingen verklighet på samma sätt som här. Här hemma är det lite för tungt just nu..

Jag drömmer mig tillbaka!


2 glada och förväntansfulla tjejer på flygplatsen.

"Familjen", som det skulle sagt i Sunes sommar.

Paradise!

Sverigestöd under Sverige-Danmark, fick låna en tröja & på resturangen hade dom pyntat med flaggan åt oss. Tyvärr var det även folk från Danmark där..

Jag fick tröstpris - en ros (och fick byta tröja)

Vi träffa våra norska mammor denna kväll.

Resturang nr 2 - pirates..

Där jobbade kapten: Jack Sparrow (såklart)

Medan Hanna fick pussar..

... trollade Mehmet för mig. Shitpomfritt säger jag bara, jag var helt borta..


Nu är jag för trött och ska sova. Får visa lite mer härliga bilder en annan dag!
Hoppas ni haft en underbar helg!
Sov så gott sen! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag blir tårögd!

Kommer aldrig glömma våran resa till Kemer. Och jag saknar dig, massor. <3

Postat av: Hanna

jag blir tårögd!

Kommer aldrig glömma våran resa till Kemer. Och jag saknar dig, massor. <3

2009-10-26 @ 02:08:58
URL: http://hannanlange.blogg.se/
Postat av: Vincent

Ser ju inte alls skönt ut! :P

2009-10-27 @ 10:31:17
URL: http://vincentdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback