Tralala

Jag har KONSTIGASTE låten på huvudet sen jag såg singing bee igår. Nu har jag sprungit runt och nynnat & sjungit den hela morgonen, så nu trallar hela la familla med :P

"han har öppnat pärleporten
så att jag kan komma in (komma in).
genom blodet har han frälst mig,
och bevarat mig som sin!"

Hahaha bra va?! Men den har verkligen fastnat, så ny vrålar den ut från min högtalare med black ingvars. Det är väl då man märker att man är glad, när man till och med diggar till detta ;P Men vad tusan, det är ju påsk och sol :D

GLAD PÅSK PÅ ER! Ät nu en massa godis!

 

Kommentarer
Postat av: Mauritz

Kan vara ett tecken på åldern med ? (A)

2009-04-12 @ 16:53:57
Postat av: Mauritz

Kan vara ett tecken på åldern med? (A)

2009-04-12 @ 16:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback