i wont let the sun go down on me.

Jag minns inte när det senast var sånt här väder i påsk? Så underbart! Det känns helt overkligt att man ska tillbaka och jobba på tisdag. Men vaddå, det är ju långt tills dess?!

I morse var Olivia & jag ute och promenerade. Börjar bli en liten vana det där :) 1 timme och 45 minuter trampa vi runt idag. Älskar promenade, man mår så bra! Och så lagom när man kom hem sprack himlen upp och solen kom fram med klarblå himmel. Har legat på altanen och solat, herregud det är rena rama sommaren där. Äntligen börjar säsongen med solning på altanen och en spännande bok. På tal och det, jag måste fortsätta läsa nu, ett mord har precis begåtts. Några sidor hinner jag allt läsa innan det blir grillning :) Kan bli en kanonkväll. Ska nog ta en liten promenix med vovven också :)

Njut, njut, njut, njut nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback