CloettaCenter

sist jag var där var det konsert , kent ♥ det var så sjukt jävla bra (ursäkta svordomen) och en sådan underbar känsla . jag kan inte fatta att det är över ett halvår sen ? VART TAR TIDEN VÄGEN ? jag kan nästa fortfarande känna rysningarna när jag tänker efter .
  anyway igår var jag där igen . denna gång av en helt annan anledning - elitseriehockeymatch ! linköping - timrå . jag har då alltid hållt på djurgården , men till skillnad från alla andra norrköpingsbor har jag tyckt att det varit kul när det gått bra för slaka . denna gång måste jag erkänna att jag hejade på timrå & jag kan lova att vi inte var många i cloettacenter som gjorde det ;P men är det norrköpingsbor med i laget SÅ ÄR DET ! och vilken jäkla match det blev , jag var helt uppe i varv ! sjukt kul faktiskt ! och så måste jag GRATULERA jesper samuelsson till sitt första elitseriemål :) vi lyckades ju sitta perfekt för just det målet också , så en glad jesper åkte till sargen mot oss & pekade glatt . och på den sidan av läktaren var vi tre (i allafall) som jublade :D vem har sagt att flest är bäst ?
  dock måste jag ge linköping ett stort plus i kanten för deras entré , fy f*n så snyggt det var ! bilderna på storbildskärm och allt ! SNYGGT !

för att toppa gårdagen tog vi hem årets viktigaste seger ! sååå underbart ! och jag måste skryta (det händer inte ofta) men vilket spel ! God knows we´re good ;)

sov så gott nu !
i know i will :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som du har haft en bra dag darling :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback