ssjgfkuerfjd

måndag .
yeahooo .. mormor var här en sväng på förmiddagen . vi fikade & pratade , hon är rolig hon , mormor . hade varit och hälsat på mitt lilla kusinbarn igår :) mys , vill också träffa henne ! sedan har jag gått en lååång promenad by myself i mörkret . en och en halv timme närmare bestämt . jag är så duktig ;)

gossip girl . sett serien ?
jag har läst böckerna och ÄLSKAR dem ! överklasseliten som festar , skvallrar , shoppar , har sex och så massa intriger . perfekt ! ;P men nu går den även som sagt i serie . har inte föjt den alls , man brukar bli så besviken när man läst något och sedan ser det på tv . men idag såg jag faktiskt ett avsnitt (brist på annat) . och helt ärligt ? jag kände inte igen ett dugg ! när hände det där i böckerna ? vissa av karaktärerna blev man väl också lite besviken på .. men jag tror nog ändå att jag ska köpa boxen när den kommer ut nu snart .. om inte annat så kan man ju alltid kolla på chace crawford - hunken som spelar nate :P
nu ska jag hoppa i badet !

"ni vet att ni älskar mig"
gossip girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback