Kompesation

Jajamensan , imorgon är jag ledig .
Skönt kan man tycka fast just nu gör jag faktiskt inte det .. Jag hade åtta timmars komp som min chef sa att jag "måste" ta ut . Fast jag i princip hade blivit lovad att få det i pengar istället . Jag har faktiskt inget som helst behov av att vara ledig just imorgon .. Vad ska jag göra ? Ingen annan är ju ledig ! Ge mig förslag , tack !
  Imorgonkväll ska vi i allafall ut med jobbet , fira "Barbie" . (en mamma kunde inte uttala namnet Barbro så hon fick heta Barbie istället) . Mat & bowling på Hugos . Kan bli mycket spännande :P Ska bli kul att se alla lite mera uppklädda och berusade än vanligt :P För min del blir det nog lungt - träning klockan elva på lördag . En timma och femton minuter poweryouga (jippe) & därefter fyrtiofem minuer fotboll - HÄRLIGT ! För muskelstepen sen igår känns ju inte alls idag lr så ;)

Ha en trevlig torsdag gott folk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback