Hugo

Yes sir - det blev hugo till sist igår med kusinerna & Lisa (till slut).
Svinkallt var väl bara förnamnet på lördagskvällen. Dom fjuttiga fem minuterna vi väntade på taxin hann vi med att frusa fötterna, benen, händerna & rumpan av oss. Då kan vi ju tillägga att i normalväder hade det väl tagit en sådär 5-10 min att gå mellan dom olika ställena.
  Väl nere på hugo smet vi förbi kön, tack vare kusinens kändisskap ;) Annars hade jag gett, förstår inte hur de stackars människorna klarade av att stå ute. Jag gillar egentligen vinter och kyla men inte i nylonstrumpbyxor! Dock fick vi stå i kö för att lämna jackorna i garderoben, vilket system?! 20 minuters väntan till garderoben? Nae, det var alldeles för mycket folk på liten yta. I ärlighetens namn gick det knappt att röra sig, ingen hit enligt mig :P Men Lisa och jag hann i allafall med att göra några farliga moves på dansgolvet ;)


Kommentarer
Postat av: bylan

vilka brön

2008-11-26 @ 07:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback