Hon räddade min dag

Jag fick ett sms:

hej älskling ! allt känns verkligen skit ! varför måste det återkomma hela tiden ? varför kan hon inte få förklaras frisk ? vad skulle jag göra utan dig gumman ? träffa erik igår ute och han sa att du var orolig för mig , började nästan gråta gumman . du är världens finaste människa som alltid tar hand om alla . glöm inte bara att ta hand om mitt hjärta , dig själv ! älskar dig !

åhhh om någon bara förstod hur ont det gör !
hur tårögd man blir när man får ett sådant sms och hur MYCKET man önskar att allt ska bli bra !


and through it all she offers me protection
a lot of love and affection
whether im right or wrong
and down the waterfall
wherever it may take me
i know that life wont break me
when i come to call she wont forsake me
im loving angels instead

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja du Sanna, du är en ängel från ovan. O jag hoppas också att du kommer ihåg dig själv. Ha en trevlig vecka. Puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback