Rastlös

jag är ingen "hemma-människa" !
jag rent ut sagt avskyr att inte ha något att göra , jag nästan får panik av det .. det är så mycket annat konstigt som smyger sig på då . jag längtar tillbaka till fotbollsplanen jag var på tidigare ikväll ! matchen & dif :)

igår satt jag & lisa och glassade i solen hela eftermiddagen , så underbart skönt ! bara inte allt sommarväder kommer nu så det inte blir nåt sen i sommar . som jag längtar till sommaren , sol & bad och sköna kvällar . det kändes i alla fall lite så igår med solglasögonen och en kall juice . magmusklerna kan inte bli bättre i alla fall , fortsätter lisa & jag att ses såhär kommer vi ha strandens bästa magrutor ;)

image218 sötare kan man inte vara :)

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

HELT RÄTT :)
alla kommer vända och gå åt andra hållet när vi kommer där med våra magar på stranden i sommar :)
dax att ses snart igen va ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback