Like a star, like a hero

det pratas mycket om eurovision . folk skrattar åt det för att det är så dåligt , folk tittar på det för att klanka ner på artisterna & folk tittar på det för att dom ÄLSKAR DET ! vare sig det är för att klaga på det eller hylla det . man tittar i alla fall .. & visst måste man det ?! jag sitter i alla fall som bänkad varje år , både under de svenska uttagningarna , kvalet till eurovision och så finalen . och visst måste vi erkänna att det är lite status att programledaren sjunger charlottes låt (& bara charlottes låt) när han berättar att sverige är vidare !

out of the line like a star , like a hero !

och så har lönen kommit med , & självklart har man hunnit med shopping efter jobbet . 3 par skor , en svart lackväska , en gul body , ett par spetsleggins , 2 par frank dandy trosor , morsdag present ... finns det något som gör en gladare ? :D
  imorrn ska även en del av dessa saker invigas på dansgolvet då jag & nattis ska ut och svänga våra lurviga . det var alldeles för länge sen nu ! längtar verkligen efter att få spendera en kväll enbart hon & jag (ja , förutom på krogen då) . & självklart ska vi se eurovision song contest innan ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppar du, Hoppar jag :) Är du glad är jag glad. Hoppas ni får en trevlig kväll ikväll.
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback