woooow det är sommar ..

fiiiiiiiiiiii fan rent ut sagt vad underbart detta väder är ! tänk att varenda gång det är sådana här dagar förstår man varför vi människor mår bättre på sommaren . man får bara inte nog !
  & visst utnyttjar man vädret till max , idag skulle nattis och jag åka & göra våran årliga utflykt till gransjönäs . men den blev ju inte riktigt som vanligt för det fanns ju andra nissar som också ville följa med , och vem vill inte det ? ;P
  igår låg man vid poolen med kusinen linnsan nästan hela dagen :) snacka om ett eget lite paradis där hemma med soldäck , musik , jordgubbar & så poolen . och eftersom det förra inlägget handlade om torres-feber , så måste jag nämna det igen . mitt i solen när vi satt och pratade kom vi ju på att man fattar ju inte vad karln säger ! naeni dom där spanjorerna är inga höjdare på engelska nån av dom .. intervjuaren fråga om nåt armband , det ända linn och jag hörde var tatto ? aja , nu ska man inte såga en vinnare lr till och med en em-avgörare ;)

påtal om sommar ja , kände att jag tappa ämnet lite där .. om man skulle ta och hoppa in i duschen lr är det bara ännu mer sommarkänsla att lukta sjö ? på återseende !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback