Vad hände ?

1) vad hände med sommarvärmen och värmeböljan som skulle komma ? sommarvärme är inte vad jag kallar detta väder , 14 grader & regn ? man hann med att åka till en sjö en dag och sen tog det slut .. nae ni tacka vet jag utomlandsvärme :)

2) vad hände med junimånad och framförallt fotbolls-em ? det bara svischade till och så var det över .. skrämmande vad tiden går ! jag vet fortfarande inte vad jag ska titta på om kvällarna när man vant sig vid att se två matcher om dan . framför allt nu när det är så "underbart" väder vill jag krypa ner under filten och titta på bra matcher ! naeni spola tillbaka tiden , tack !

dock blir det nog en londonresa i höst och titta på PL :D förhoppningsvis arsenal - liverpool :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag frågar mig detsamma. VAD HÄNDE? Men det är uppehållsväder idag så då får man inte vara bitter :P

Ses i Augusti då vet jag en som fyller år :P vad står det på den önskelistan??

Puss puss <3

Postat av: jockeeeee!

Blir ju fan as depp av detta väder =( skit är vad det är.

Arsenal liverpool måste du inte boka det nu iaf? =)

2008-07-07 @ 14:34:41
URL: http://kaxzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback