Im back

Yeeeeah !
hemma igen efter en vecka i espana . eller har ju varit hemma några dar , tog faktiskt med mig spanienvädret hit dock är det lite för "kallt" på kvällarna :P tyvärr hinns det inte med att njutas så mycket eftersom man jobbar :/ ac:n fungerar bra på new yorker , det är nästan för kallt där . man får liksom en chock när man sedan kommer ut . 
  hur har jag haft det i spanien då ? jaani , gissa ?! ;P KANON såklart :) (linn när åker vi till turkiet ?)

jag har faktiskt hunnit med ännu en bio , narnia prins caspian . mycket sevärd , jag bara älskar sagor ! spännande , söt , underhållande , rolig & så kan man ju hålla ett gott öga på prins caspian med !

nae ni , nu svamlar jag för mycket - skyller på trötthet & att det kommer bli bättre !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback