Spanien-Sverige på internet?

Sitter hemma hos Jocke med Moberg, Cilla & Karin. Äter lite popcorn & dricker cola (tröstäter) Som den fotbollsnörd man är tycker man naturligtvis att denna match är livsviktig typ.. Dock håller hockeynördarna här inte med mig. Jag tjatar mig ändå till att vi MÅSTE se matchen, då uppstår problem nr 2. Jocke pocke har inte kanal 9. WHAT tänker jag? Efter mycket om och men lyckades vi ändå hitta en sida på internet där man kan se matchen. Kan bli så att andra halvlek ses hemma.. Herregud asså!

Fick vänta på bussen mot stockholm ute i kyla igår. Den var 45 min sen, jävla idioter säger jag bara som orsakade bombhoten i Göteborg!! Vart är världen påväg?

HEEEEJA SVERIGE !!!
/s

Kommentarer
Postat av: Nattis

yes va på matchen & de va riktgt kul måste jag säga.. hihi fick även en kommntar av linus från isen efter matchen haha han mimade nåt haha.. ska även på matchen på onsdag & har även lyckats på med mig andy pandy hihi han klagade på lilla sis att jag aldirg bjuder med honom så däför tänkte jag bjuda med honom på en världsmatch...hästen haha..
Vet inte men går nog upp till bikbok runt halv 2 2..
Hade du kul isthlm?? eller har du varti där?? såg din blogg.. handla du nåt?? pusss

Postat av: Nattis

Nehe varför vart du inte i sthlm för då gumman??
Mm hihi de blir det säkert.. hihi så de blir ett litet gäng som ska på matchen hihi så man kanske kan fixa en klack hihi..
Men då ses vi ju som sagt säkert.. Vem ska du gå med då=?? Eve=
Nej det tror jag inte att vi ska..
Men det är bara & gå dit på tisdag..
pusss

2007-11-19 @ 09:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback