HÅR

Har precis varit på modeshow! Hår-mode-show-visning! Häftigt faktiskt, dom är duktiga frisörtreorna på Kungsgård! Man kanske skulle valt att gå den vägen? Anyway så var det mycket färger, tuperat och sköna kläder :) Kul att göra nånting annorlunda for once!
  Jag blev så inspirerad att nästa vecka är det jag som ska gå till frissan, Johanna och bli stylad :) Eller inspierard & inspirerad, jag har pratat om det ganska länge nu haha & nu har vi kommit fram till hur det ska se ut. Kanske att det till och med blir en rak & modern lugg, får se.. Men i övrigt tror jag det blir jätte bra, ska bli himla kul faktiskt!

Madelen Casta - vart tog du vägen igår? Du skulle ju ha fikat med oss, illa flicka lilla ;)

image117 Adjöken fröken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback