<3

"tankarna flödar , när jag är själv om natten .
nathalie , för dig går jag genom eld & vatten .
ingen klyscha , det är bara så det är .
det känns som gud skröt när han skapade din själ !"

"hårt mot hårt , vi vet hur stålet ska smidas .
du är mitt andra jag utan den dåliga sidan .
ständig motgång , repriser spelades upp ..
vi vann den kampen & vandrade ända hit .
det är ingen slump att du döptes till änglalik !"

hur ska jag klara mig utan dig när du flyttar till norge ? det gör ont i magen bara jag tänker på det .. fast jag vet att det är det du behöver , komma härifrån ett tag . jag är ledsen för allt du fått stå ut med under årets första halvår & hoppas att det kommande blir lättare . hur ska jag klara mig utan dig ?

image52 


Kommentarer
Postat av: Nattis

Gumman började gråta nr jag såg detta inlägg.. Du ska veta att aven om jag har andra bästa kompisar så är det DU som är nummer 1 för mig.. Om det h
nder dig nåt när jag är borta i Norge kommer jag komma hem DIREKT! & Varje gång jag hälsar på hemma kommer jag vilja träffa dig.. Men som du skrev detta är nog bäst för mig.. Det har varit för mkt på sista tiden.. Den börjar väl få ett slut nu & därför tycker jag att det ska bli skönt att få komma bort ett tag.. Jag klarar inte av varken Linus eller hans vänner.. & då menar jag inte Arkler eller så utan mer cicci & Co & edholm har börjat gå mig på nerverna han med.. ska bli ett nöja ATT FÅ klappa till honom jag hoppas han säger nåt så jag kan göra de...Hade välrigt trevligt igår gumman.. Men kom ihåg nu att jga kommer alltid sakna dig & fast jag är långt bort så kommer jag vaka över dig.. älskar dig

2007-07-27 @ 11:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback