... somebody i used to know.

Dålig bloggning från min sida. Vet inte riktigt varför, är lite berg&dalbana.
Ena sekunden är allt på topp & nästa känns det mesta jobbigt...

Hoppas ni kan peppa igång mig lite med att kommentera! Varit lite sämre med det nu...

I onsdags var jag & Ewe på Ullared och shoppade gärnet.
Hittade massa fint, både i klädväg och till hemmet. Gjorde om lite i mitt sovrum med nytt överkast, fina kuddar & pläd. Får visa lite någon dag :)

Nae nu tar vi nya tag inför kommande vecka... Hoppas ni gör det med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hörru Sanna då ,tjejen .. Hur e det med dig igentligen ? låter inte alls bra ju om man ska dömma utav det man läste ... Uche ne det blir så o känner sig så ju :( inte roligt alls .. Asså vart igång o shoppat med :) låter som du fått tag på fin fina grejer ...

Postat av: Moa Eliesersson

Fin blogg (:, bloglovin byte??

2012-05-07 @ 21:28:45
URL: http://moaaeliesersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Lill

Hej! I inlägget "I'm in love with a fairytale", där du visar en supersnygg klänning med öppen rygg, vart har du beställt/köpt den? :D Dösnygg!

MVH Anna-Lill

2012-05-09 @ 14:41:27
Postat av: sanna

Jag har skickat efter den ifrån ginatricots hemsida, tyvärr är den i en storlek 38 och förstor för mig - den är grymt snygg :)

2012-05-09 @ 22:09:13
Postat av: Anna-Lill

Tack för svaret :) Var in på ginatricots hemsida o den fanns tyvärr inte kvar. Tråkigt att den inte passade då :/ Är det så att du inte använder den o vill sälja så är jag möjligtvis intresserad :)

2012-05-10 @ 12:01:59
Postat av: sanna

Ja jag är faktiskt inne på att sälja den, känns onödigt att något så fint bara ska ligga i garderoben..

2012-05-11 @ 17:18:53
Postat av: Anna-Lill

Okej, nej men eller hur, den var ju så himla fin med detaljerna i ryggen & allt! Du får gärna mejla mig ifall du bestämmer dig för att sälja den :)

2012-05-11 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback