Push harder!

Älskar våran balkong när det är soligt. Den är perfekt - vinstilla & sol från 11.00 på förmiddagen tills kvällen.
Dock kommer det vara alldeles för varmt i sommar & jag är lite orolig för att lägenheten kommer förvandlas till en bastu...

Hur är ni nu när det börjar närma sig sommaren?
Jag har alltid lite nojja över att visa mig i bikini & då älskar jag att sola & bada. MEN JAG VILL INTE HA DET!
Det får mig bara att må dåligt & bli ledsen... Man ska ha kommit förbi det i min ålder!
  Och jag tränar faktiskt! Jämt & ständigt - fotboll & på friskis, och de dagarna jag inte har träning så går jag. Mellan 5-8 km bara för att jag vill vara fit & för att må bra.

Tycker ni vi har sjuka kroppsidial?



Utan smink & retuschering... Snart så, så ska mina magrutor komma ordentligt för jag dödar min mage;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ser smashing ut <3

2012-05-15 @ 23:26:26
Postat av: Nicke

Du har då inget att skämmas för Sanna! Ut och sola och bada med Bikinin du! :)

2012-05-16 @ 07:32:47
Postat av: Frida Runnman

Snygging är du du ska gå stolt i bikini ;) du kan ju inte säga att jag är smalare än dig längre iaf :)

2012-05-19 @ 08:19:56
Postat av: EMELIECATRINE

Du har ju hur snygg kropp som helst! Grymt fin är du.

Postat av: Moa

DUU ÄR SÅ SMAL OCH FIN!!!

2012-05-23 @ 11:17:59
URL: http://nkpgbynight.se/moamadeleine
Postat av: Tony

Jag tycker du har jätte fin mage och undrar du vill tjäna riktigt bra pengar på den isåfall kontakta mig för vidare info

2012-08-23 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback