shake that ass!

Usch jag börjar få lite dåligt samvete av allt onyttigt jag stoppar i mig. (vet att en del kommer bli arga över att jag skriver detta) :P
Men det känns faktiskt inte bra. Tro mig, jag tränar i princip varje dag så det är inte det...
Idag har jag i allafall bokat den årliga Turkietresan i september. Känns skönt att ha något att se fram emot :) Hoppas jag kan klämma in någon mer resa detta år. Har ju varit lite prat om Cypern i maj.
  Passade på att gå på ett pass på Friskis & svettis idag då jag ändå slutade tidigt. Här ska vi bli fit inför bikinisäsongen!!! Fortsätter imorgon med fyspass på fotbollen :)



Nu blir det sängen för min del! Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

jättefin header! :)

Postat av: Sigrid

Fin blogg! allt bra?:)

2012-04-01 @ 14:37:20
URL: http://siigridl.blogg.se/
Postat av: fanny

hej hur mår du idag? fin blogg, kolla gärna min :)

2012-04-02 @ 21:36:26
URL: http://fannyafpetersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback