i dont wanna be another one, playing for the things i never done..

Bloggningen har varit under all kritik senaste tiden! Skärpning på mig!

Igår drog i allafall Vickan med mig på äventyr när vi åkte till Södertälje för att titta på basket: Södertälje-Solna. Jag är deffinitift inget basketfan, kan typ inte reglerna och tycker det är lite fjollsport när man knappt får nudda varandra ;) Men det var kul med en roadtripp en sketen måndag :P Och matchen var ganska kul ändå..
  Efteråt skulle vi åka och äta mat med Vickans kompis från Södertälje (som vann och gick vidare till semi) men det slutade med att vi satt med halva laget (kändes det som). Jag skrattade väldigt mycket i allafall och kände mig som en pyssling mellan alla basketspelare :P



Imorgon ska jag boka resa.. ;)

Kommentarer
Postat av: Isabell - Mode & Vardag

Fin blogg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback