Give me everything to night..

Underbara morgon när solen skiner! Vad jag vill ha vår nu!!

Om det var full fart förra helgen, har den här varit desto lugnare.. Mys med fina vänner & lite träning. Dock känner jag att jag blir lite rastlös när det händer för lite. Är som om jag inte har någon ro i kroppen?
  Snart blir det i allafall promenad i solskenet med Vickan, ska bli härligt att få prata av sig med henne nu ♥

För övrigt kan jag inte låta bli att titta på skor på alla möjliga sidor.. Det är något sjukt med det begäret!
Älskar den här skon ifrån nelly, kan inte bestämma mig vilken färg som är finast. Vilken hade ni valt?



Kommentarer
Postat av: Saga Östberg

Svar på frågon om hur det kommer sig att jag gör headers gratis; Hehe, att göra headers och sånt är det bland det bästa som finns. Så varför inte göra det åt andra? :)



Ha det bra! :)

Postat av: EMELIECATRINE

Beiga, lätt.

2012-03-11 @ 14:00:04
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Annika

De ljusa skulle jag nog av praktiska skäl välja. Men de var ruskigt snygga alla tre. Ha en fin kväll .Kram

2012-03-11 @ 20:14:51
URL: http://blogg.amelia.se/ankan67

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback