2011, så var det..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag var på bröllop för första gången i mitt liv, 2 gånger till och med :)
Höll du dina nyårslöften? Jag ger inte nyårslöften..
Blev några av dina vänner föräldrar i år? Nae men tre av mina kusiner, så det måste ju räknas som bra jobbat :)
Dog någon som stod dig nära? Någon som var viktig under en period av mitt liv, tyvärr..
Vilka länder besökte du? Turkiet (som vanligt) och Gran Canaria!
Är det något du saknat 2011 som du vill ha 2012? Tro mer på migsjälv!
Vilket datum 2011 kommer du alltid minnas? Mina resor & bröllopen..
Vad var din största framgång 2011? Hmm att jag jobbat mig till en fast tjänst kanske?
Största misstaget? Att lägga tid på människor som inte är värda det..
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag hade tyvärr av främre korsbandet på mitten i högerknät.. :/
Ditt bästa köp? Wooops är det meningen att jag ska komma ihåg alla mina köp? :P
Vad spendera du mest pengar på? Att resa skulle jag tro..
Gjorde någonting dig riktigt glad? Hela släkten samlad på min kusins Jespers bröllop, gav allt och hade roligt tillsammans för kärlekens skull!
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2011? Sak Noel - Loca people & Maroon 5 - Moves like Jagger & Adele - someone like you
Var du gladare lr ledsnare än andra år? Tyvärr ganska mycket ledsen..
Vad önskar du att du hade gjort mer? Tänkt mer på migsjälv & inte andra hela tiden, njutit & haft mer roligt!
Vad önskar du att du hade gjort mindre? ...
Blev du kär i år? Nae! Eller jo lite i Zlatan kanske efter att ha läst hans bok..
Favoritprogram på tv? Tittar aldrig på tv i princip.. Men Gossip girl!
Bästa bok du läst i år? Jag är Zlatan Ibrahimovic
Största musikaliska upptäckten? Adele - mycket imponerande!
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag brukar ha tur och få det jag önskar mig :)
Något du önskade dig och inte fick? Hmm hahaha den där hunden jag har önskat mig sen jag var 5?
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? JA! Men inget vi pratar om här... än ;P
Vad fick dig att må bra? Mina resor, mina fina vänner familj & släkt OCH lyckan över att kunna börja träna fotboll igen :) (sen ca 1-2 månader tillbaka)
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Mycket färg & mönster, detaljer som räknas!
Vilken kändis var du mest sugen på? Hahaha jag har min favvis, alltid Chase Crawford
Vem saknade du? Morfar & moster - ALLTID!
De bästa nya människorna du träffade? Underbara Marielle & Alekzandra som vi träffade i Turkiet och så självklart min Vickan :)



GOTT NYTT 2012 - DETTA SKA TAMIGFAN BLI ETT BRA ÅR :)

Kommentarer
Postat av: Nordiz

Hejsan fin blogg du har ! :)

ställ upp i min veckans blogg tävling gå in på min blogg för att läsa mer ! :)

Postat av: cherie's välgörenhetsblogg

god fortsättning! :)

2012-01-03 @ 05:47:13
URL: http://www.cherie.se
Postat av: marre

Va med och tävla och bli veckans blogg http://marresbloggmix.blogg.se/2012/january/tavling.html

Lycka till!

2012-01-03 @ 15:19:25
URL: http://marresbloggmix.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HejNu har DU chansen att vinna en GRYMT snygg väska i en tävling på min blogg!

Det ENDA du behöver göra är att skriva "Jag är med" eller något liknande i en kommentar!

direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/2012/january/vinn-en-het-vaska.html#comment

(glöm inte att ange epost-adress)

Jag kommer dra en vinnare om 4-5 dagar så håll utkik!

(förlåt om du inte gillar reklam!)

Kramkram

2012-01-03 @ 21:39:21
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HejNu har DU chansen att vinna en GRYMT snygg väska i en tävling på min blogg!

Det ENDA du behöver göra är att skriva "Jag är med" eller något liknande i en kommentar!

direktlänk - http://jenniferspictures.blogg.se/2012/january/vinn-en-het-vaska.html#comment

(glöm inte att ange epost-adress)

Jag kommer dra en vinnare om 4-5 dagar så håll utkik!

(förlåt om du inte gillar reklam!)

Kramkram

2012-01-03 @ 21:39:21
URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback