Valentines day..

Jag har aldrig varit ett fan av alla hjärtans dag. Tycker bara det är en dag för affärerna att sälja massa saker och för ensamma människor att känna sig ännu mer ensamma. Man ska väl visa sina nära hur mycket de betyder alla dagar och inte bara idag?! Men vem vet, den dagen jag har någon att fira med kanske jag ändrar min åsikt.. Men jag tror inte det ;P

Jag stängde i allafall på jobbet idag och så hade Vickan den briljanta idén att vi skulle ha picknick ute i snövädret med varm oboy & äggmackor. Haha bara hon som kan komma på en sån idé :P Det roliga med henne är att det faktiskt fungerar. Vi hade jättemysigt och skrattade åt oss själva och situationen hela tiden. Det kom till och med fram folk och tyckte vi var mysiga och ville ta kort på oss haha.. :P


Påpälsade inför äventyret ute..

Under detta vackra träd satt vi..

Oboyen var väl inte så jättevarm till slut.. Och ljuset slocknade hela tiden pågrund av att det snöade :P

Kvinnan som kunde prata med änder.. Det roliga var att dom följde efter henne :P

Kommentarer
Postat av: nathalie

sot du ar gumman, visst gor dom verkligen! hoppas allt ar bra med dig :-D

Postat av: Frida

Vad mysigt med en picknick :)

2012-02-16 @ 12:26:23
URL: http://rajdich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade gärna firat alla hjärtans dag med dig sötnos :)

2012-02-16 @ 23:25:07
Postat av: Elina

använder du lösögonfransar eller är det bara mascaran? Dem är i alla fall jätte fina :D

2012-02-17 @ 16:25:22
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: sanna

Svårt att veta vem det är om man är anonym.. :P

2012-02-17 @ 18:10:38
URL: http://saannaaevelynee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback