Fylla på med energi!

Förkyld & trött. Kan någon komma med lite sol så man får lite energi?
Har varit kaos på jobbet dessa tre dagar, alla på min avdelningen är hemma pågrund av sjukdom & jag har inte mått bra & redan jobbat extra flera timmar - men imorgon får jag sluta tidigt!!

Åhh vad jag längtar efter sol & värme nu! Skulle ge vad som helst för att ligga och steka i en solstol nu bara för en dag. Fylla på med lite energi, håller ni inte med mig?
  Precis suttit och tittat igenom mina resbilder från förra året (Turkiet & Gran canaria) och fick en sådan extrem längtan till september & min och Nattis årliga resa till Turkiet!

Åhhh vad jag längtar bort härifrån just nu!


Världens bästa lillebror!


Gran canaria i december

Kommentarer
Postat av: Mive westerlund Molinaro

Jätte fin header! :) haft en bra dag idag? -M

Postat av: Jessica

fin blogg:)

kolla gärna in min blogg, har skrivit ett inlägg om hur du tjänar snabba pengar :)

2012-04-19 @ 19:37:15
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/
Postat av: Felizia Höök

Vinn ett valfritt mobilskal hos mig - http://feliziahooks.blogg.se/2012/april/vinn-valfritt-mobilskal-fran-wwwsupplyse.html#comment

2012-04-20 @ 20:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback