Basket case.

Igår för andra gången på mindre än två veckor begav oss jag & Vickan till Södertälje för att titta på basket. Basket som faktiskt inte tillhör en av de idrotter jag tycker är roligt att titta på... Men det är kul när det händer något på vardagarna, det här blir en liten roadtrip, något annorlunda & så träffar vi så roliga människor. Denna gång mötte vi även upp Johana från vårt fotbollslag där!
  Tur att jag har Vickan! Hon drar med mig på massa saker, så jag slipper sitta och fundera ensam hemma en massa. Det här året började inte så bra, men förhoppningsvis ordnar det upp sig nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra - sandaao.blogg.se

Hej! :)

Har frågestund på bloggen till 00.00 ikväll!

Kolla gärna inom på min blogg och lägg en fråga! :)

Ha en bra fortsatt dag och GLAD PÅSK! :D

Postat av: Selma

Ställ en fråga så blir jag super glad :)

2012-04-06 @ 19:43:21
URL: http://sellmaanetzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback