Baby i was born this way?

ÄTNLIGEN FUNGERAR DET!

Tror jag är född i fel land?!
  Många gillar hösten, tycker den är mysig. Äntligen får man en anledning att stanna inne, mysa framför tv:n, tända ljus, shoppa nya höstkläder och ta fram favoritbootsen. Jag har aldrig riktigt förstått det mysiga?
  Det blir mörkt alldeles för fort (blir det ens ljust någon gång?), kallt & det är som om staden stänger igen för säsongen - man ser inte en kotte ute efter kl 18.

Jag är en sommarmänniska uti fingerspetsen. Jag blir lycklig & det pirrar i magen av värmen & solen! Jag har allt fått lite ångest över att vara hemma..
  Nathalie & jag har pratat om planer inför nästa år, just nu önskar jag inget hellre än att de gå i uppfyllelse! Det är nu man är ung och det är då man ska passa på att "leva livet". Göra saker man tycker om & bara ha roligt! Det är faktiskt våran tur nu!






Mitt paradis!


Min vackra askim!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Sofia Wählby

Hoppas du får en underbar fredagskväll! :)

Postat av: Nate

Vill också vara så brun! :(

2011-09-30 @ 11:22:27
URL: http://justanotherlesbian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback