work it! harder, faster, stronger..

TRÖTT! Jobb 07.00-19.30 idag, promenad hem och så se Sverige & nu är det bara att gå och lägga sig..

VILKEN MATCH!
Helt sjukt, det är inte undra på att man är stolt över att vara svensk & vårt svenska landslag en dag som denna. Vilken bragd att slå Holland, och framför allt - VI ÄR I EM!!! Så himla kul!
Ber om ursäkt för alla er som inte är ett dugg sportintresserad, men jag är SPORTNÖRD uti fingersptsarna och just fotboll råkar vara storfavoriten ;)
Nu ska jag gå och lägga mig & sova riktigt gott!

Ytterligare en anledning att längta till sommaren 2012! Men å andra sidan, när längtar man inte till sommaren?


Kommentarer
Postat av: jocke

Ja men det var riktigt skoj, ska jag vara helt ärlig så missade jag matchen så det var lite tråkigt men kul att det gick som det gick:)

Ha det gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback