Beverly..

Just hemkommer från inredningsparty hos min faster i Beverly (som hon kallar bjärby)
Så himla mycket saker, önskar att jag hade mer pengar att lägga på just inredning, men det får bli lite i taget. Köpte i allafall en jättefin välkommenskyllt.
  Mycket goda pajer bjöd hon på med och en hel del skratt, när man fick lyssna till "de äldres" berättelser :)

Nu ska jag krypa ner, imorgon ska Hanna & jag testa på Dans fuego på friskis, ska bli jättekul! :) Sedan ska det förberedas inför kvällen, kommer lite folk hit.. PANIIK, vad ska jag ha på mig? Hjälp?

Råkade för ovanlighetens skull snubbla över dessa skor.. VILL HA!
Men har för mig att jag sett någonstans att liknande ska komma in hos Nelly. Någon som vet?


Grrrrrrrrr!

Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Superfin blogg! Hur har dagen varit än så länge?

kram

Postat av: emma- photo and a little bit of hope

åhh, shit vad snygga skor!

2011-11-12 @ 15:59:51
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback