Dag 14 - mitt favorit minne.

Det är så svårt att komma på ett favorit minne..

Men ett av de är min resa till Turkiet, som Moa & jag gjorde förra året 13-27 maj.
Den absolut bästa resa jag någonsingjort med min lillsis & min släkt som kom ner andra veckan. Resan innehöll precis allt! Sol, bad, shopping, träffade mycket nya människor, åt gott, party på nattklubbar, artistuppträdande. Känslan av att kunna göra precis vad man vill när man vill. Och bara en massa skratt hela tiden, så bra jag mådde då! Vi hade hela tiden saker att prata om & det var aldrig ens i närheten av att bli något tjaffs..
  Nu är det snart ett år sen vi åkte & jag saknar det massor! Har tänkt på det så himla mycket den senaste tiden & jag hade önskat att vi hade en sådan resa att se fram emot. Min fina Moa & jag ♥

Men det är ett nytt år & det kommer nya resor. Dags att se till att det vänder & blir ett bra år!
Har ni gjort några resor som slår allt? :)



semmame, semmame.. ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

fin blogg,kram :)

Postat av: ida :)

jätte fin blogg du har! :O den bästa jag har läst på sjukt länge. Kika gärna in på min för har en blogg tävling du kommer no vinna stort om du vill va med. Lycka till isf :)

2011-05-01 @ 13:42:51
URL: http://ppeaceandlovee.blogg.se/
Postat av: ABSOLUTEELIN

fin bild!!

vad gjorde du igår? :)

2011-05-01 @ 13:50:09
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback