Dag 13 - mina drömmar.

Det här med drömmar.. Jag har inga speciella drömmar på det viset. Inget som jag absolut längtar efter.
  Det jag önskar mig allra mest är att mina nära & kära får ett bra liv, att de får hålla sig friska & får må bra, och behandlas med den respekt de förtjänar. Det är det viktigaste! Efter att ha förlorat 2 närstående på alldelse för kort tid börjar man tänka annorlunda. Hur mycket man aldrig hann att säga egentligen.. Vilken tomhet människor kan lämna efter sig! Mina drömmar går ut på att jag inte hamnar i den situationen igen, på mycket länge!

Sedan hoppas jag att jag får ett "rikt" liv. På det sättet att man får uppleva mycket, se olika platser, bli lycklig med hur livet urartade sig! Att jag får göra sådant jag tycker är roligt & må bra.

Nej, jag drömmer inte om att bli miljonär eller ha en värstingvilla i L.A
Jag drömmer om de människor som betyder mest & som jag vill ha nära mig, som gör att det faktiskt finns en mening med allt! Glöm aldrig bort dom! ♥


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Allt bra? ^^

fin blogg :)

Postat av: Anonym

Hejsan! jag kollar just nu runt vad folk tycker är intressant att läsa på bloggar. Dels för att jag tycker det är riktigt intressant, men även för att kunna stärka min egen blogg. Tacksam för svar! //elsa

2011-03-29 @ 19:39:14
Postat av: elsa

ursäkta blev något fel...



Hejsan! jag kollar just nu runt vad folk tycker är intressant att läsa på bloggar. Dels för att jag tycker det är riktigt intressant, men även för att kunna stärka min egen blogg. Tacksam för svar! //elsa

2011-03-29 @ 19:40:00
URL: http://www.lillfjompan.blogspot.com
Postat av: My

Fin blogg! =)

kram

2011-03-29 @ 23:35:19
URL: http://mywilbergs.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥..

2011-03-30 @ 14:28:35
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback