Skön dag på jobbet!

På förmiddagen idag var det bara jag & ett barn på jobbet. Ganska segt och långtråkigt, så vi bestämde oss för en tripp till Vasaparken & sedan till Halvars för att äta glass :) Låg och myste i en "korg-gunga" & pratade. Ibland är mitt jobb för bra, dock är jag lite bitter över det fantastiska vädret - hade gärna legat i en solstol. Men det får väl bli imorgon :)
  Nu ska jag skölja ur inpackningen från mitt nyklippta hår (igår). Sedan blir det födelsedagskalas för min underbara kusin Nattis med släkten. Ska bli spännande att se vad hon lagat till ;)


Kommentarer
Postat av: aagnes

Vill du bli dagens blogg? :)

Kika då in på min blogg.

om du inte vill ha sånna här kommentarer är det bara att ta bort, förlåt isf!

Postat av: Anonym

Jättebra blogg :D<3

2011-06-04 @ 14:16:49
URL: http://castollene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback