Reklamera!

Jag är jättedålig på att reklamera saker. Tänker nästan alltid att jag kan laga det på något sätt eller att du går att använda ändå. Men igår fick jag faktiskt åka till H&M med ett par skor jag använt en gång, där klacken (kilklack) redan höll på att lossna?! Har hört flera som varit med om detta när de gäller dessa skor.. Grymt tråkigt, för jag gillade dom egentligen!
  Destu bättre var att jag hittade ett par ännu snyggare skor istället som var precis nyinkomna. Jag fick även med mig en söt sommarklänning, en mysig kofta & ett par sandaler. Tack vare reklamationen och att det var 10% för medlemmar fick jag bara lägga till knappt 200 kr. Ibland lönar det sig att gå tillbaka med saker som är trasigt! Tror jag ska göra det oftare ;)



kornblå klänning med vita rosetter & stickad myskofta!

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

allt bra med dig idag sötan? :)

Postat av: SOFIA & SABINA

Fin blogg :)

2011-06-03 @ 01:39:35
URL: http://lovelysiisters.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

kikar in och önskar att du får en fin helg i det underbara vädret! :)

2011-06-03 @ 08:45:17
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback