Prästens lilla kråka..

Idag har vi varit med jobbet på "kråkholmen" och sett den lokala revyn: Prästens lilla kråka :)
Även att jag inte mådde så bra så var det supermysigt & kändes faktiskt lite bättre efter man suttit ute i den behagliga kvällsluften.
  Det är även första gången någon har gått fram, pekat på mig och sjungit till mig. Lite stolt måste man ju vara över det?! Jag kanske borde skaffa mig en musikalisk kille? Absolut bäst var parodin på melodifestivalen, där de ändrad om texterna till The moniker, Sarah Varga, Danny & givetvis vinnaren Eric Saade. Det var slående likt och riktigt roligt!

Bra tips om ni vill göra något mysigt någon kväll :)


Transparant klänning, Monkirean. Och ett grymt smutsigt hår, haha usch så det såg ut.. :P

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Du är så fin gumman!

Postat av: awiwa<3

Fin blogg! :), har du blogglovin för isf så kan vi ju följa varandra!<3

2011-07-01 @ 13:01:29
URL: http://wywiz.blogg.se/
Postat av: CEZZii

Hej! Vill du bli dagens blogg på min blogg och få mer besökare? Gå in på min blogg och kommentera "jag är med" i inlägget "bli dagens blogg" för att vara med & tävla! ♥

2011-07-02 @ 02:22:47
URL: http://cezzii.blogg.se/
Postat av: jocke

ja men det är allt skoj att gå på dom, och är det bra väder så är det kanon....

Sitta ute och bara njuta och ett gott skratt oxå:)



ha det gott

2011-07-09 @ 16:18:45
URL: http://www.finest.se/dreamoflife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback