Mardröm!

Vilken jäkla mardröm, det är helt sanslöst!
Jag förstår inte hur en människa kan göra något sådant, vara så otroligt kall & känslolös?
Mot oskyldiga ungdomar & människor?
OFATTBART!
Tänker på alla underbara norska människor jag träffat på under åren. Alla har varit glada, vänliga!
Sverige&Norge liksom, möts vi i ett annat land är det vi som dras mot varandra. Vi förstår varandra.
Och så händer det här där.. Nae dessa människor förtjänar inte det här!
Sånt här händer inte, det får inte hända!

Man ska aldrig ta något i livet förgivet.. Och man ska värna om de personer som betyder något, för vi vet aldrig när de tas ifrån oss. EN JÄVLA IDIOT, som förstört så många liv..
  Jag hoppas att han ruttnar i fängelset och psyket och får lida ordentligt! Och jag hoppas att alla drabbade på något mirakelöst sätt klarar av att leva vidare!


Kommentarer
Postat av: mysan

Allt bra? :)

kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback