the dress..

Den 21 maj ska jag på mitt första bröllop någonsin.
Då gifter sig min kusin ute i arkösund, håll alla tummar för vädergudarna!
Jag är ingen själv som har någon längtanefter att gifta mig, vet inte ens om jag vill göra det?! MEN jag längtar massor efter att se några andra göra det :P
  Och är det inte märkligt att jag aldrig varit på något bröllop förut & så helt plötsligt verkar det som att 3 av mina kusiner sa gifta sig under detta år?! Livet kan verkligen överraska en..

Och klädtokig som jag är, har jag redan funnit ett problem..
Vad ska man ha på sig?



Jag gillar denna klänning!
Enarmad och knallröd.. (hon håller i ena lagret, så armen går inte ut sådär)
Tiden får utvisa om detta kan vara något ;)

Kommentarer
Postat av: rebecca jansson'

snygg blogg :)

Postat av: jenny

snygg klänning, bröllop är riktigt trevligt :)

ha så kul :)

2011-01-14 @ 15:54:20
URL: http://elinochjennys.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna en inbjudan till BLOGGSVAR, Om du skulle vara intresserad är det bara att kika in :)

Det är lätt att delta eftersom man bara behöver skriva "jag är med"!



DIREKTLÄNK: http://earthangel.blogg.se/2011/january/vinn-en-inbjudan-till-bloggsvar.html#comment



Om du inte tar emot reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en superbra helg :)

2011-01-14 @ 18:15:28
Postat av: Magdalena

Den där klänningen var jätte fin!

2011-01-14 @ 20:53:00
URL: http://wanbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback