something new..

Igår skulle jag & Hanna ha åkt till Linköping för att gå på Nelly high heels party.
Men när Hanna hade ringt till Sliver (där de skulle hållas) sa dom att det var inställt.
Tycker det är väldigt dåligt att de inte medelar sådant? Stod inte på någon hemsia, inte på nellys turnéplan eller något. Hade detta varit USA, hade vi kunnat stämma dem ;)

Nu ska jag i allafall göra mig i ordning för att åka och hämta Angelica. Har inte träffat henne på 3 veckor, så ÄNTLIGEN ska vi ses :) Blir en sväng på Maxi och så ta någon fika, mys i detta snöoväder :/ Kanske blir det lite tröstshopping med, eftersom jag inte fick några skor igår ;)


Kommentarer
Postat av: elina

varsegod:D

Postat av: thesswester - inte som alla andra

åh gud, de var skitsnygga ju!

jag som är skoberoende, hehe (a)

2011-01-07 @ 12:15:27
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback