Ibland gör bakslagen riktigt ont!

Jag ger inte några nyårslöften..

Men jag började bra! Kom igång ordentligt med träningen, både själv och med fotbollen. Äter inget skit och var riktigt taggad. PANG! Så kommer bakslaget.. När man för ett litet ögonblick känner motivationen och känner att man är duktig, att man klarar något bra - ska det genast komma något som drar ner en igen. VARFÖR?
  För min del blev det ett uttöjt ledband i knät. Larvigt, kanske en del tycker?! Men det är inte roligt att gå runt och ha ont hela tiden, att inte kunna röra sig ordentligt. För mig är det hela min värld.. Mitt jobb, min träning! Och det är så otroligt tungt! Tungt att inte få vara med på cupen man har kämpat för att bli uttagen till, tungt att inte kunna träna och få göra det bästa av sin kropp. Tungt att behöva bli ledsen och må dåligt över ett sktet knä..

Det är nästan så jag har god lust att skicka efter dessa som ett lite tröstpris åt mig sjlv.
Ca 1800 kr går godingarna på..


Kommentarer
Postat av: D E S I G N M O D E B L O G G

Fina skor, Vad har du gjort i dag ?

Postat av: linnea :]

jätte härlig blogg, allt bra?:)

MISSA INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN OM EN TANDBLEKNING!

2011-01-26 @ 19:06:55
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback