Dag 8 - min tro.

Vet att jag har varit inne på detta spår någon gång förut..

Jag har väl alltid varit lite vidskeplig utav mig och velat tro på något. Kanske inte allt detta med Jesus osv, men lite smått på Gud eller att det har funnits någon/något där uppe som ser till en. Men jag slutade att tro.. När man är med om hemska saker, som det absolut inte finns någon mening med, förlorar för mycket/många är det svårt att fortsätta tro att det finns en meningen med allt..
  Istället tror jag på karma - den enkla regeln att: what goes around, comes around. Och jag hoppas verkligen att det är så att människor som behandlar någon illa eller gör något riktigt dumt får tillbaka det på ett eller annat sätt.

Jag tror även på mina & min släkts skyddsänglar. Att dom vi förlorat & saknar så mycket, finns där uppe någonstans och vakar över oss!



(old pic)

Kommentarer
Postat av: Irma (YYYYYYYYYYYY)

fin blogg,

kollar du in min blogg o slänger in en komentar så är du gullig!

Postat av: Jonte

I think you have It!;)

2011-01-25 @ 19:31:02
Postat av: Jonte

Snygg blogg:)

2011-01-25 @ 19:31:40
Postat av: anna:D

det låter som en bra tro ! :)

2011-01-26 @ 11:47:42
URL: http://anneah.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

förstår jag :)!



åh tack så jätte mkt :)!!

2011-01-28 @ 09:20:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: latife - de du inte vet, får du veta

fin blogg =)

2011-01-30 @ 16:11:00
URL: http://iiifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback