Dag 3 - mina föräldrar.

Pappa Micke & Mamma Anette, så var det deras tur..



Pappa är precis som mig - älskar värmen! Det här med vinter är inte riktigt hans grej! Vi delar två STORA intressen. Musik & fotboll. Det musikaliska är det bara vi två som förstår i familjen. Vi spelar ofta upp nya låtar för varandra på spotify, eller kollar musikklipp på youtube. Det musikaliska har jag fått ifrån honom!
  Jag är även ganska lik min pappa till sättet. Envis, har lite svårt för att visa känslor & skämtar mycket. För min pappa är en riktig skämtare, de flesta som träffar honom tycker att han är riktigt rolig! En skön lirare helt enkelt ;)



Min mamma - som för övrigt är väldigt svårt att hitta bilder på är också väldigt rolig, för det mesta vet hon inte om det själv! Hon är en mästare på att säga fel saker :P Hon är också väldigt, väldigt snäll och omtänksam & fixar och styr för att det ska bli bra för alla andra. När jag var 15-16 var jag en kopia av min mamma. Hon är även den enda (kanske?) som ser på mig när det är någonting som är fel. Och fast hon tjatar & ältar så kommer hon med en hel del kloka råd också ;)

Mina föräldrar är självklart bäst! ;P
Dom är också ett levande bevis på att motsattserna dras till varandra, för mer olika personer finns nog inte?!
Och jag älskar dem! ♥

Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Åh, dom är så söta! :)

Postat av: sanna ♥♥♥♥

Hej ♥! Kika in mina tävling som jag precis startat igån på bloggen! Alla kan vara med, och ifall tävlingen inte var ngåot för dig så oroa dig inte ;) Det kommer mer tävlingar och erbjudanden redan senare i veckan! :) Annars vill jag att du ska ha en fortsatt trevlig dag och du får gärna lägga till mig på bloglovin’, säg bara till, jag lägger till alla som lägger till mig!

KRAM Sanna ♥

2011-01-25 @ 15:14:32
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback