Dag 1 - om mig.

Och vad ska man då säga för att det inte ska låta som ett CV? ;P

Sanna Anette Svensson, 22 år, född & bor i Norrköping.
Är för det mesta glad & sprallig. Gillar att umgås med människor - nya som gamla, familj&släkt. Spelar fotboll & har gjort det sedan jag varit 7 år. Började då som back (ytter först och sedan mittback), har tagit ett kliv upp i banan och spelar nu innermittfältare - vilket jag trivs mycket bättre med!
  Jag har TVÅ beroenden. Det ena är musik. Jag har alltid spotify vrålhögt på & med vrålhögt menar jag att hela huset hör och vi bor ändå på tre våningar.. Jag gör inget utan musik, jag till och med läser med musik på. Jag har gått i musikklass i 6 år & till och med (tro det eller ej) skrivit en del sångtexter. Jag relartera alla mina känslor till låtar.
  Det andra är skor. Jag älskar skor, vilket alla som känner mig vet. Standardkommentaren brukar vara hur många skor jag köpt den här månaden. Det ska även erkännas att jag inte har en aning om hur många skor jag har, och ja - jag har skor som jag aldrig använt. Skor får mig alltid att må bra, bara av att titta på dem och sedan känslan att knalla omkring i ett nytt par hemma - obeskrivlig ;)

För övrigt är jag ingen vintermänniska (förutom julen, som jag älskar). Jag trivs bäst på stranden, eller ännu bättre i vattnet. Och hade jag pengar skulle jag vara mer utomlands än de 3 gånger om året som det blev senast, under 2010. Till sättet (vilken man inte tror på utseéndet) är jag en pojkflicka. Inte speciellt romatisk & jag gillar att titta på sport på tv. Jag är även ganska djup och svår att förstå sig på, man ska inte alltid döma boken efter dess omslag ;) 
  Skrämt er nu? :P Hoppas inte det! Jag gillar att träffa nya människor och beundrar sådana som bara kan gå fram till en helt okänd människa med ett smittande leénde, glimten i ögat & börja prata :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Jag har frågestund hos mig för tillfället. Kolla gärna in och fråga något! Du hittar inlägget här:
http://emmset.blogg.se/2011/january/fragestund.html.



Våga fråga!

Tack på förhand. :)

2011-01-03 @ 18:13:20
URL: http://emmset.blogg.se/
Postat av: therese

Hej! jag har veckans blogg på min blogg nu, och det skulle vara roligt om du ville vara med! För du har en super snygg blogg :)



kram /tessan

ps. glöm inte reglerna, dom är enkla! dom står mer på inlägget

2011-01-04 @ 01:45:07
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN GARD - TRUE ME

Fin Blogg Du Har :D

2011-01-04 @ 01:54:39
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback