It only happens to us.

Det händer alltid konstiga saker när jag är med Nattis. Jag lovar, vi har lyckats med det mesta..
Åkt och badat när vi inte vetat var sjön var & hamna på privat badplats, mött en vit kanin (utklädd) som ett barn försökt mata med morötter, pumpat ett cykeldäck på stan så det exploderat, haft folk som gömt sig bakom oss på stranden.. Ja, listan går att göra lång..

I torsdags hände nästa grej..
  Efter bion tog vi hissen upp till parkeringshuset. Men när vi kört ner upptäcker vi att dörren ut är stängd (fast parkeringshuset är öppet). Förut har det funnits en skylt där de ber att man ska trcka på en knapp för att dörren ska öppnas. Varken skylten eller knappen var kvar.. Där stå vi alltså, inlåsta i ett parkeringshus & samtidigt som paniken kommer, kommer också skratten.. SÅNT HÄR HÄNDER BARA OSS!
  Efter ett tag kommer de i allafall fler bilar, men ingen vet hur man ska ta sig ut. Vi ringer till bolaget som äger parkeringshuset, inget händer, de bryr sig i princip inte. Så efter en stund får en kille i bilen bakom utbrott springer fram till dörren, bryter upp ett litet proppskåp (som har två lås) trycker på allt och till vår glädje går dörren upp. Varav en tjej skriker: skynda för fan, nu kör vi.

Efteråt kommer vi på att det var vi som stod längs fram och alltså blev filmade från övervakninskameran.. Aja, än har inte polisen hört av sig i allafall ;)



Har ni blivit inlåsta i ett parkeringshus någon gång? :P

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

HAHAHA, guud vad kul!! Ser verkligen allting framför mig när ni åker och hon ba "kör nu för fan", haha.



Ja, jag ses jättegärna i veckan! Slutar tidigt varje dag =) Puss

Postat av: Carro

Hahaha jag har låst in min bil i ett parkeringshus en gång så jag var tvungen att ta tåget hem!

2011-02-27 @ 13:22:32
Postat av: EMELIECATRINE

Tänkte att det skulle ha varit bäst att ses i morgon, men då såg jag visst att jag slutar halv fem... SUCK! Men hur dags slutar du på onsdag? =) Puss

2011-02-27 @ 23:33:47
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hoppas du har haft en fin dag! Kram :)

2011-02-28 @ 21:54:36
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback