Hair!!



Såhär såg min kaluffs ut i morse i solljuset.
Imorgon ska jag till frissan och bli ordentligt tillfixad för första gången på två år. Det ska bli så grymt skönt :) Ingen jätte radikal skillnad, ska göra lite slingor i olika blonda nyanser eftersom jag tycker att det saknas liv i mitt hår för tillfället. Det är väldgt, väldigt ljust ifrån mina 3 utomlandsresor under 2010 så vill ha lite skimmer & glans i det nu. Ska även klippas! Vi får väl se hur stor skillnaden blir, finns inget som går upp mot känslan att komma nöjd ifrån frisören :)

Kommentarer
Postat av: Nicke

Klipp för bövelen inte av dig massa hår nu! :) and keep it light! Love your hair!

2011-02-14 @ 07:02:23
Postat av: elina

guuuud vilket underbart fint hår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback