Dag 10 - mina syskon.

Dags för några fina ord om min bror i denna kalender..
  Jag har alltså en yngre bror, som precis fyllt 20 - Robin. Vi delar ett stort intresse - FOTBOLL & det är väl även det som tar upp de mesta av vår tid. Annars jobbar min bror som rörmokaren, han är ganska tystlåten men bubblar upp ibland :P Han är även en "skämtare", det mesta han säger är på skoj eller med ironi i. Som yngre var han även världens största retsticka :P Han älskade äve att uppträda för överallt & för alla som såg på. Då mest som Ronny & Ragge eller Magnus Uggla. Numera har han lagt den karriären på hyllan.. ;P
  Vi står alltid på samma sida & har alltid försvarat varandra inför mamma & pappa, och när de inte har sett eller höst av vi skrattat bort det dom sagt.

 Det finns egentligen väldigt mycket att säga min lillebror.
   Men för att göra en historia kort, så är jag otroligt stolt över honom & hur han har klarat av allt hittills (skola, fotboll & jobb). Tänk att den där lilla spillevinkeln som hade mig som största idol & jag kunde göra i princip vad jag ville med, har växt upp till en egen individ som säkerligen är bättre än mig på många sätt.
  h även om våra yngre syskon växer upp, så gör vi själva nog aldrig det. Vi kommer alltid se dom som våra "små" syskon & "vaka över dom". Och bli vansiniga om någon gjorde våra småttingar något. Det är så vi äldre syskon fungerar. Det är inte alltid lätt att vara äldst..



you´re simply the best..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback