part 2.

Andra veckan i Turkey kom världens bästa Moa till mig.
Kan ni förstå att jag gick och väntade i ca 15 timmar på henne. 15 timmar själv i Turkiet.
Under dessa 15 timmar hann jag med att göra en välkomsskyllt till Moa (fick hjälp av Torres), jag han locka hela mitt hår (i brist på annat att göra), sova lite, gå & äta på burger king själv, äta massa glass och se på turkisk komedi. Som ni förstår hade jag JÄTTEROLIGT! Eller aaa, en dag har aldrig gått mer långsamt :P Men jag hade ju i allafall tur med vädret ;)

När Moa väl var där hann vi med att hyra trampbåt & se jättesköldpaddor, sola&bada, gå på skumparty, titta på fotboll, dansa turkdans, shoppa alldeles för mycket, äta massa god mat, kolla på mer turkisk film, bli iknuffade i poolen av hotellpersonalen - jaa en hel massa med andra ord :)


Min bror Torres fick vara Moa, turist i Kemer..

.. & Moa fick vara Torres, bartender på Leon. Hon gjorde världens äckligaste drinkar, jag lovar! Men dom var fina!

Hotellpersonalen flätade mitt hår & slängde sedan i mig i poolen

Njuter

Moa försöker hålla balansen på trampbåten

Härlig känsla

En av våra vänner ska bli pappa i december - STORT grattis :)

Här är vi "gänget"

Min turkiska pojkvän heter Sinnan, är 10 år & världens sötaste!
Resterande härliga bilder visas en annan dag..

Kommentarer
Postat av: elina

åh vilka härliga bilder :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback