Part 1

Nu så, nu är det dags..
Dags att ta en titt på resan!

Första veckan åkte jag ner med min mor&far, min morbror&kusin och två av mina föräldrars bästa vänner. Det var väldigt varmt, temperaturen underskred aldrig 32 grader (alltså inte ens på nätterna). Tror det var 52 grader vid våran pool som låg i lä, när det var som varmast.
  Vi åt otroligt god mat, körde rally runt när vi letade efter någonstans att se Sveriges fotbollsmatch, min morbror & Magnus dansade turkdans på en resturang, vi var nere på stranden & såg bellydancing show, vi solade&bada GIVETVIS. Det var hela 34 grader i havet :) Och Nattis & jag satt hela kvällarna och pratade & skrattade en massa med en varsin paraplydrink i handen. Medan turkarna underhöll oss (& det andra gästerna) stora, som små. En supermysig vecka helt enkelt - precis så som en semester ska vara.

Har faktiskt börjat fundera på vad jag gör här hemma? Det är så otroligt kallt.. Förhoppningsvis är jag snart tillbaka i värmen :)
  Slänger in lite bilder! Och nästa gång ska jag berätta om min andra vecka. Den då världens finaste vän, Moa, kom och allt vi hittade på då! Se & njut ;)


Första dagenpå stranden!

Min morbror skulle gifta bort Nattis. & denna kandidat blir nog väldigt glad om det blir så ;P

Vart kan man köpa dessa brillor?

Torres lär Nattis hur man äter glass på turkiskt vis - förförande med andra ord ;P

Brooother & jag dansar shemmame i baren

Lunchdags på stranden

Mys på balkongen innan utgång

Härliiiigt

Trick av stora & små

Happy hour på hotellet = gott med slush :P

Resturangmys

Kusinerna



Lightning dont strike the same place twice. When you and i said goodbye, i felt the angels cry

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.jo men visst är det så..bara man har pengarna och tiden så! =)

Postat av: sanna

har lagt till dig nu:) Så du kan lägga till mig:)

KRAM

2010-09-26 @ 18:51:17
URL: http://socosy.blogg.se/
Postat av: freja

shit va lika du och din kusin var!

2010-09-27 @ 16:55:05
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback