Halsfluss till semestern

Ibland undrar jag vad vi har för system med sjukvården här?
Jag avskyr sjukhus, vårdcentralen och provtagningar och går hellre med saker än går dit :p
Men denna vecka har jag försökt & försökt..
Men jag var inte prioriterad. Kändes som man blev misstrodd hela tiden.

Så idag hade jag turen att prata med en underbar sjuksköterska som var snäll och klämde in mig mellan sina kundbesök. DÄR VISADE SIG ATT JAG HADE HALSFLUSS. Vilket jag försökt berätta att jag misstänkt eftersom det går så mycket på jobbet. 
  Dagens ros till henne. Framför allt med tanke på att jag åker utomlands på måndag..
Så nu är inte semestern förstörd i allafall :P Pencilin i 10 dagar, men vad gör väl det? Jag kommer ju i allafall må bra på semestern och hon trodde både febern och halsontet skulle vara borta tills dess :D

Tji fick dom, som sa att jag inte var prioriterad.. ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Härlig bild, så klart vatten! :O

Postat av: Maskrosmor

Vilken tur du hade siom träffade på henne så du fick receptet i tid. Nu kommer du ju troligen kunna njuta desto mera av din semester =)

2010-10-15 @ 00:25:15
URL: http://maskrosmor.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefin bild.



Jag har också jätteont i halsen idag, och är hemma från skolan.

2010-10-15 @ 09:45:23
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/
Postat av: sarah

hääärlig bild :D och intressant blogg! Jag kommer defentivt följa dig, gör gärna detsamma. :)



ha de bra, puss!

2010-10-16 @ 12:37:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback