söndag=segdag

Är det inte meningen att man ska vila upp sig under helgen?
Sova ut & bli redo för en ny vecka?
Hur ska man hinna det när helgerna går så fort hela tiden?
Och framför allt tycker jag att man är trött efter helgen och inte uppvilad..

Igår hade vi lagfest ihop med herrarna. Jättekul, precis som det alltid brukar vara. Synd att det inte är lite oftare.. Eller skulle det inte vara lika kul då?!
  Så kommer söndagen & det känns som jag inte kommit igång än. Som man går igenom dagen i nåt slags vakum och så vaknar man upp och inser att det snart är måndag igen.

Nae, jag har aldrig gillat söndagar :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du sanna kan inte annat än att hålla med dej om att dagen bara gått och man inte gjort nånting. Sjuk träningsvärk har jag och lite bakis var jag oxå! Men roligt hade vi!!! kram kram

2010-11-07 @ 22:52:22
Postat av: Sanna

Jag vet ju inte vem det är som har skrivit, men kul att du också hade roligt :)

Postat av: Carro

Det var jag Carro men mitt namn försvann!!

2010-11-08 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback