Türkiye'de özledim

har så himla mycket bilder från turkiet, har inte ens fått alla själv. (ca 160 på min kamera & minst lika många på moas) men tänkte att det är ju dags att börja visa lite om vi ska komma igenom alla någon gång..
det är helt sjukt, det känns som om vi har varit hemma jättelänge fast vi landade i torsdagskväll. jag saknar verkligen turkiet & alla härliga människor, men framför allt saknar jag att moa vid min sida hela tiden. vi har liksom skrattat & busat konstant under denna resa. åhhhh...


nyss anlända till hotellet, bleka & trötta. klockan var här ca 04.15?!

utsikten från vår balkong, inte ett moln på himlen :)

första kvällen

kompisen hallil tog med oss till inferno, jätterolig kväll! hur söt är inte moa på denna bild?

våran fina pool

alla tyckte moa & jag var så lika, så vi spelade lite på det..

vem är vem?


börjar lite lätt sådär, för nu hinner jag inte mer..

Kommentarer
Postat av: Carro

Verkar som ni haft det kanonkul!! Så skönt för er! Vilka roliga minnen ni kommer ha! Men bra att du kommer tillbaka till fotbollen sanna!!

2010-05-29 @ 15:17:41
Postat av: Sanna

Jaa tack, det har vi verkligen :) Känns inte alls nåt roligt att vara tillbaka hemma..

Kul att vara tillbaka med gänget i fotbollen :)

2010-05-29 @ 17:04:19
Postat av: Helena

Gu vad häääääärligt!! :) Hoppas vi får massor med sol och värme i Sverige snart, annars får man väl ta och åka till Turkiet som sist :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback